Marketing je pro mnohé dobré loviště, pro jiné věčné nořiště.

Vstupte na palubu vyfiltrovaných  a užitečných informací, které můžete v praxi vzít a pro svůj případ také využít.

Rozjíždění projektu od A do Z

Dozvíte se, jak rozjet projekt od začátku až do konce a "polopatě".

Marketing v souvislostech

Pochopíte, co znamená přistupovat k marketingu v souvislostech.

Marketing z praxe

Získáte tipy ke komplexnímu marketingu (online i offline) přímo z praxe.

Na základě dat

Dozvíte se, jaká data pro vás mohou být důležitá, a která jsou přežitkem.

Jakub Jonáš, marketingový deník

O autorovi

Pod rukama mi prošlo už bezmála 300 projektů

Můj koráb marketingem proplouvá již 12 let. Pořád neumím vše, ale klientům jsem již pár milionů vydělal. 

Nejvíce mě vystihuje má nejsilnější stránka, a tou je přesah do mnoha oblastí marketingu (nejen toho ON-line) a řízení firem. Kromě toho sledují trendy na trhu a kde to jde, tak na ně reaguji.

Nejsem člověk, který aplikuje vše a všude, protože má práce stratéga není (ani nikdy nebyla) ani tak o strategii, ale o strategickém řízení a usměrňování priorit mnoha mých klientů aktuálních, minulých i budoucích.

Jsem totiž přesvědčen, že marketing není jen o znalostech (ač jsou opravdu třeba v dnešní informační době), ale o správném úsudku a pohledu na konkrétní situaci, cílovou skupinu/y a cílový trh/y.

 A také o troše zdravého rozumu. 🙂 Ten můj vám bude k dispozici, když budete chtít.

Jakub Jonáš

Jsem marketingový stratég, který nedělá strategie!

No posts found!

No posts found!

No posts found!

No posts found!

Přesunout se na začátek